IT-tekniker

Logotyp

IT-tekniker

Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll, öl- och champagneprovningar och golftävlingar.

Förra året omsatte Happy Boss ca 72 miljoner och i år ska vi omsätta 85 miljoner, när vi lyckas med det åker hela företaget på en resa för att fira. Vi har även lagt en ny tvåårsplan och i den ligger målet att nå 100 miljoner i omsättning. För att nå detta behöver vi ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning, och då vi anser att personalen är det viktigaste vi har ser vi hela tiden till att utveckla våra medarbetares humankapital.

När du börjar på Happy Boss kommer du att få en tydlig karriärsplan som sträcker sig tre år framåt, där du ser hur din utveckling på Happy Boss kommer att se ut. Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 8 år sen, de har exempelvis blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year. Happy boss hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, facilitylösningar som kaffe- och vattenmaskiner och lokalvård. De erbjuder även bemanning samt profil- och presentreklam.

 Servicetekniker med fokus på firstline support

 

ARBETSUPPGIFTER

I rollen som first line support kommer du vara vårt ansikte utåt mot våra kunder. Du ska tycka om att ge bra service och göra det lilla extra för kunden. Viktigt att vara tydlig i kommunikationen mot kund och kollegor.

Du kommer ta emot felanmälningar som du försöker avhjälpa per telefon eller mail och om det inte löser sig delegera till rätt person/funktion. Det är därefter viktigt att du följer upp alla jobb och ser till att kunden får återkoppling.

I arbetet ingår även en del administration så som att beställa reservdelar och förbrukningsmaterial samt att avrapportera och fakturera utförda serviceärenden.

Avdelningen är uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar så du får inte vara rädd för att ta i lite extra och gå utanför din trygghetszon.

Du kommer ha stora möjligheter att växa inom bolaget då vi har flera olika områden att utbilda sig i.

 

PROFIL

Arbetat med support (inom telefoni, it, print eller vending är det meriterande)

Ha relativt hög it kometens (du ska kunna installera skrivare och förstå nätverk)

Ordningsam

Gilla och göra det lilla extra

Gilla högt tempo

Ha högt tekniskt intresse och kunnande

Svenska och Engelska i tal och skrift

 

Är du intresserad och vill veta mer? Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Nahom Maasho tel. 070-320 04 35 eller nahom.maasho@jobway.se. Skicka din ansökan snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.  

Behöver du hjälp med rekrytering?

Läs mer