Servicetekniker

Logotyp

Servicetekniker

I takt med företagets utveckling söker en till servicetekniker till vårt team.

I tjänsten som servicetekniker kommer du att arbeta med att installera, driftsätta och serva inbrottslarm, CCTV, brandlarm, passagesystem, samt larm. Du kommer att få fortlöpande utbildning i de fabrikat vi arbetar med. Som person är du noggrann och självgående i ditt arbetssätt och tar initiativ samt arbetar med fokus på att lösa uppgifterna.

Du kommer att vara Automatic alarms ansikte ute hos kunder och andra yrkesgrupper och därför är kraven på social förmåga och serviceinställning höga. Många av instruktionerna är på engelska så därför krävs det att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. 

Du utgår direkt från ditt hem gentemot kund.

För att lyckas i rollen som servicetekniker har du jobbat med svagströmsinstallationer och/eller revisionsservice av larm lika karaktär. Har du även arbetat med systemen RCO, Omnis, Galaxy, Aptus, eller Axema är de meriterade men inget krav

Körkort B är krav.

Då vi arbetar med säkerhetsklassade installationer kommer utdrag ur brottsregister att krävas.

Vi erbjuder dig möjligheten att jobba på ett mindre företag där den familjära känslan är stor. Automatic alarm satsar mycket på sin personal, har bra förmåner, strävar efter hög trivsel samt gör mycket ihop för att stärka teamkänslan.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Jobway. Du kommer att bli direkt anställd av Automatic Alarm. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Nathalie Johansson, 08 520 017 56. Skicka din ansökan via länken snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Behöver du hjälp med rekrytering?

Få offert