Sök bland pågående uppdrag


Dölj filter
Account Manager
  2019-05-17

Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll, öl- och champagneprovningar och golftävlingar.

Förra året omsatte Happy Boss ca 72 miljoner och i år ska vi omsätta 85 miljoner, när vi lyckas med det åker hela företaget på en resa för att fira. Vi har även lagt en ny tvåårsplan och i den ligger målet att nå 100 miljoner i omsättning. För att nå detta behöver vi ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning, och då vi anser att personalen är det viktigaste vi har ser vi hela tiden till att utveckla våra medarbetares humankapital.

När du börjar på Happy Boss kommer du att få en tydlig karriärsplan som sträcker sig tre år framåt, där du ser hur din utveckling på Happy Boss kommer att se ut. Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 8 år sen, de har exempelvis blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year. Happy boss hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, facilitylösningar som kaffe- och vattenmaskiner och lokalvård. De erbjuder även bemanning samt profil- och presentreklam.

Happy Boss söker nu en Account Manager

Om tjänsten
Som Account Manager ansvarar du för försäljning mot nya och befintliga företagskunder av produkter inom alla våra affärsområden. Du kommer främst att arbeta mot små- och mellanstora företag inom hela stor Stockholm. Du ansvarar för hela säljprocessen från att boka möte till avslut och uppföljning, men till din hjälp har du våra affärsområdesansvariga på de områden som du inte kan själv. Du har en egen säljbudget som du ska sträva att nå varje månad. Vi kommer hjälpa dig att prestera så pass bra att vi får belöna dig med vidareutveckling avseende andra roller såsom Key Account Manager, Teamledare.

Om digVi söker nu dig som är mellan 25-35 år som tycker om att arbeta med försäljning och är mycket målinriktad. Vidare ser vi att du är prestigelös och orädd och har inga problem att gå utanför din trygghetszon. Du gillar högt tempo och tycker det är kul att träffa människor. Du älskar försäljning och trivs i en miljö där det är fokus på affärer hela tiden. Det kommer krävas att du är självgående som person då detta är ett fritt och självständigt arbete men du har en säljchef som kommer coacha dig. Du kommer ingå i ett säljteam på 15 säljare. Vi tror också att du är kreativ och gärna kommer med egna idéer och aktivt söker nya möjligheter för att nå dina mål. Det viktigaste i den här rollen är din personlighet men vi kommer att lägga stor vikt ifrån att du lätt kan påvisa bra uppnådda resultat. Detta från dina tidigare arbeten inom samma bransch, var vi ser att du har arbetat aktivt under minst 2 års tid. Körkort är ett krav för denna tjänst.

Happy Boss erbjuder dig ett spännande och utmanande uppdrag och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i en framgångsrik och nytänkande organisation. Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll, öl- och champagneprovningar och golftävlingar. När du börjar på Happy Boss kommer du att få en tydlig karriärplan som sträcker sig tre år framåt, där du ser hur din utveckling på Happy Boss kommer att se ut. Hos oss får du även dator, mobil och gymkort. Happy boss sitter i fina kontor i Solna business park.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Happy Boss AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringsansvarig Nathalie Johansson, 08-520 017 56 . Urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.


Account Manager till Happy Boss
Stockholm  2019-05-17

Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll, öl- och champagneprovningar och golftävlingar.

Förra året omsatte Happy Boss ca 72 miljoner och i år ska vi omsätta 85 miljoner, när vi lyckas med det åker hela företaget på en resa för att fira. Vi har även lagt en ny tvåårsplan och i den ligger målet att nå 100 miljoner i omsättning. För att nå detta behöver vi ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning, och då vi anser att personalen är det viktigaste vi har ser vi hela tiden till att utveckla våra medarbetares humankapital.

När du börjar på Happy Boss kommer du att få en tydlig karriärsplan som sträcker sig tre år framåt, där du ser hur din utveckling på Happy Boss kommer att se ut. Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 8 år sen, de har exempelvis blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year. Happy boss hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, facilitylösningar som kaffe- och vattenmaskiner och lokalvård. De erbjuder även bemanning samt profil- och presentreklam.

Happy Boss söker nu en Account Manager 

Om tjänsten 
Som Account manager ansvarar du för försäljningen mot nya och befintliga företagskunder av produkter inom affärsområdet telefoni. Du ansvarar för hela säljprocessen från att boka möte till avslut och uppföljning. Då du även kommer ha möjlighet att sälja produkter inom de övriga sju områdena kommer affärsområdesansvariga finnas till hjälp för att stötta dig i de försäljningar inom de områden du inte kan själv. Du har en egen säljbudget som du ska sträva att nå varje månad. 

Om dig 
Vi söker nu dig som har arbetat med försäljning av telefoni. Vi ser att du är målinriktad, prestigelös samt orädd och därmed inte har några problem att gå utanför din trygghetszon för att uppnå dina mål. Du gillar högt tempo, tycker om att träffa människor, älskar försäljning och trivs i en miljö där affärer är i fokus. För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående som person då det är ett fritt och självständigt arbete där du behöver leverera. Stor vikt läggs vid din personlighet, men även på att du kan påvisa goda uppnådda resultat. Våra bästa säljare tjänar upp mot 1.5 miljoner och på sikt har du chans till att bli affärsområdeschef. Svenska i tal och skrift, samt körkort är krav. 

Happy Boss erbjuder dig ett spännande och utmanande uppdrag och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i en framgångsrik och nytänkande organisation. Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll och golftävlingar. När du börjar på Happy Boss kommer du att få en tydlig karriärplan som sträcker sig tre år framåt, där du ser hur din utveckling på Happy Boss kommer att se ut. Hos oss får du även dator, mobil och gymkort. Happy boss sitter i fina kontor i Solna business park. 

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar Happy Boss AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringsansvarig Nathalie Johansson 08-520 017 56 alt nathalie.johansson@jobway.se. Urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.


Mäklarbyrå
Stockholm  2019-05-17


Nu har du möjlighet att bli franchisetagare till ett attraktivt marknadsområde centralt i Stockholm med ett etablerat Svenska Mäklarhusetkontor som säljes i sin helhet. Det lokala kontoret på Kungsholmen har ett utmärkt butiksläge på attraktiv adress i en renoverad fräsch lokal.
Svenska Mäklarhuset startade 1990 och är den mäklarkedja som växte mest i Stockholm under 2017. Inom franchisekedjan finns 26 kontor i Stockholm och kontor även i Uppsala, Malmö, Ängelholm, Marbella, Torrevieja samt i tropiska Thailand. I koncernen ingår dessutom Svensk Nyproduktion, ett av Sveriges ledande företag inom Nyproduktion med 30 anställda som arbetar med de större byggbolagen.
Svenska Mäklarhuset erbjuder riktigt bra förutsättningar för ett lönsamt och fantastiskt roligt företagande i ett modernt koncept med tydlig profilering och marknadskommunikation. Huvudkontoret ansvarar för den övergripande marknadsplanen med kampanjer och marknadsaktiviteter samt ledningsfunktioner inom bl.a. Marknad, Försäljning, HR/Rekrytering, IT, kundvårdssytem, och Business- och Management School.


Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

 Svenska Mäklarhuset Kungsholmen har funnits på Kungsholmstorg sedan 2003. I arbetet med att sälja din bostad så har vi ett stort utvecklingsfokus för att alltid vara ajour med vad som händer på marknaden, hur priserna utvecklas och vilka faktorer som i slutänden resulterar i ett högt slutpris. Med hjälp av våra lokala kollegor och övriga medarbetare på Svenska Mäklarhusets ytterligare lokalkontor i Stockholmsområdet, är vi alltid i framkant. Med detta i ryggen kommer vi att göra allt som krävs för att på bästa sätt försäkra oss om att du blir riktigt nöjd med din bostadsaffär.

Norr Mälarstrand, runt Fridhemsplan och vid Hornsbergs Strand, sommaroasen Rålambshovsparken, Smedsuddsbadet samt den vackra promenaden längs Norr Mälarstrand och Kungsholms Strandstig, här finns något för alla. En omtyckt stadsdel i Stockholm som gör Kungsholmen en plats att trivas på. Detta gör att det alltid är ett högt tryck efter bostäder på Kungsholmen och Essingeöarna

Franchise – av entreprenörer för entreprenörer

Som franchisetagare bygger du upp och styr ditt egna företag. Det ska vara kul och framförallt inspirerande att vara franchisetagare. Här på Svenska Mäklarhuset finns ett väl utarbetat koncept och stora fördelar som du kan dra nytta av.

·      Ljusa och nyrenoverade lokaler på Kungsholmstorg

  • 8-10 platser
  • 5 befintliga mäklare
  • 2 konferensrum samt 2 platser/rum med glasväggar
  • Stort arkiv
  • Rullande pipeline med affärer
  • Kedja med större frihet
  • Kungsholmen med Lilla och Stora Essingen
  • Tät kontakt & möten med övriga franchisetagare
  • Support av HK
  • Obligatoriska utbildningar
  • Obligatoriska sammankomster

Vem är du?

Många av våra franchisetagare har arbetat som mäklare, vilket är en bra förutsättning för att just du ska lyckas. Med rätt inställning och erfarenhet behöver du inte vara mäklare för att vara franchisetagare hos oss, men vi har som krav att det ska finnas med en registrerad mäklare i bilden. Du är affärsmässighet och har en tydlig målbild vad du vill åstadkomma. Att bygga upp ett starkt team med goda affärsresultat kräver tid, engagemang och beslutsamhet. Är du rätt person och satsar fullt ut erbjuder Svenska Mäklarhuset dig riktigt bra förutsättningar för att du ska uppnå ett lönsamt och fantastiskt roligt företagande.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Nathalie Johansson 08 520 017 56 , nathalie.johansson@jobway.se. Skicka din ansökan snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.


Kundrådgivare
Stockholm  2019-05-31

Lärarförsäkringar startade 1998 och ägs av Lärarförbundet och Lärarnas Riksförbund. Vår verksamhet är en del av en medlemservice och bedrivs utan vinstintresse. Vi finns enbart till för att hjälpa lärare med försäkrings- och pensionsfrågor.

Lärarförsäkringar är inget försäkringsbolag utan upphandlar och förmedlar de bästa produkterna som finns för lärarna på marknaden. Vi förmedlar idag försäkringar upphandlade via Folksam, Förenade Liv, Trygg-Hansa och Sveland Djurförsäkringar. Sedan starten har mer än 265 000 lärare anslutit sig till våra försäkringar. Tillsammans har våra kunder drygt 900 000 försäkringar hos oss. Det är en stor och stark grupp vilket ger förmånliga premier och villkor.

Då en av våra kundrådgivare blir föräldraledig söker vi efter en lyhörd och serviceorienterad Kundrådgivare med god samarbetsförmåga och teamkänsla.

Från moderna lokaler på Östermalm kommer du som kundrådgivare, genom inkommande samtal och mail, informera och vägleda våra medlemmar om Lärarförsäkringars försäkringsprodukter och pensionstjänster.

I rollen kommer du guida, stödja och vägleda medlemmen i skadeärenden hos försäkringsgivarna och i närliggande frågor rörande medlemskap i fackförbund. För att förstå medlemmens behov och därefter kunna vara rådgivande tror vi att du är en god lyssnare. Då kunden är i fokus är du naturligt serviceorienterad, på ett trevligt och personligt bemötande.

Du har lägst gymnasieutbildning med allmänt god datorvana samt grundläggande kunskaper i Officepaketet. Har du arbetat med liknande uppgifter tidigare är det meriterande.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med stark teamkänsla och god sammanhållning med låg personalomsättning. Denna sammanhållning skapas bland annat genom gemensamma aktiviteter så som luncher, events och upplevelser.

Fortsättningsvis erbjuder vi marknadsmässig lön, kollektivavtal, friskvårdsbidrag på ett välmående, lönsamt och stabilt företag. Är du intresserad av ytterligare arbetsuppgifter och ansvarsområden kan det tillkomma av tillfällig art, främst i projektform.

Det är en visstidsanställning med tillträde snarast fram till 2020-09-30. Tjänstens omfattning är mellan 50 – 100%, något som delvis kan anpassas efter individens önskemål.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Nicklas Thorstenson, 0735 16 52 40. Skicka din ansökan via länken snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.


Mäklande kontorschef till mäklarbyrå i Österåker
Stockholm  2019-04-30

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja med över 100 kontor i hela landet och ca 500 medarbetare. Sex av dessa kontor ingår i Mäklarhuset Norrort som består av ett sammansvetsat team med ca 45 anställda. Efter mer än 40 år inom branschen och under samma ägare, har vi ett bra samarbete mellan våra olika kontor. Det gör att vi kan täcka och bevaka alla flyttströmmar i Norrort, vilket är en bra förutsättning för dig att lyckas som mäklare. Vi har högt i tak och ställer upp på varandra. Vi strävar ständigt efter att utvecklas och har ett starkt säljfokus. Med moderna verktyg, digitala stödsystem och förmågan att tänka nytt där andra tänker traditionellt vill vi göra det enkelt för kunden att både köpa och sälja på bostadsmarknaden. Vårt mål är att bli bäst på det vi gör!

Vi söker nu en ny mäklande kontorschef med möjlighet till delägarskåp, till vårt kontor i Österåker.

Mäklarhusets kontor i Österåker är ett väletablerat, modernt kontor med en växande position på bostadsmarknaden. Vårt team växer tillsammans med vår ambition att leverera en mäklartjänst utöver det vanliga. Vårt mål är att kontoret ska växa ytterligare inom de kommande tre åren. Företagskulturen genomsyras av entreprenörskap, en unik laganda och fokus på kvalitet. Vi tror på långsiktigt samarbete, prestigelöshet och att glädje skapar de bästa förutsättningarna för prestation.

Vi söker dig som har några års erfarenhet som mäklare och har gjort ett flertal affärer under din karriär. För att trivas hos oss tror vi att du är resultatinriktad, lojal, driven, uthållig och ansvarstagande. Det finns goda möjligheter till att utveckla ledarskap och stort fokus ligger på att få andra att växa i sina roller. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledarskap. Du ska även kunna kombinera korta mål för att nå en långsiktig vision.

Vi erbjuder dig konkurrenskraftig lön och möjlighet till delägarskap i kontoret i Österåker om intresset finns. Vidare erbjuder vi dig god sammanhållning bra gemenskap, friskvård, tjänstepension och en rad andra förmåner.

Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Pierre Haag, Pierre.haag@jobway.se alternativt per telefon 073 679 95 86. Urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.Skicka din ansökan via länken nedan.


Mötesbokare
Stockholm  2019-04-30

Jobway är det Stockholmsbaserade rekryteringsföretaget som har valt att fokusera på den inledande delen av rekryteringsprocessen. Genom search & headhunting finner och attraherar vi kvalitetssäkrade kandidater för att sedan leverera dem till kund.

Mötesbokare Jobway

Scandinavian Internet Group är ett växande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Vi driver rekryteringsportalen Jobway och hjälper idag både företag och offentlig sektor med rekrytering via våra unika rekryteringstjänster. Just nu söker vi ytterligare en vass mötesbokare på deltid till vårt härliga gäng. 

Som mötesbokare på innebär det att du kommer boka möten åt dom kundansvarig som sedan genomföra dessa. Du kommer boka in Jobways rekryteringstjänster till företag vi i dagsläget ännu inte har något samarbete med. Målsättningen för dig som mötesbokare är att bygga upp din egen pipe.

Du ansvarar för exempelvis prospektering, mötesbokning, vilket ställer krav på att du har en god förmåga att kommunicera med olika typer av människor. Då vår rekryteringsmodell är attraktiv är den största andelen till att våra kunder återkommande, detta innebär att förtjänstmöjligheterna för dig som mötesbokare är mycket goda. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på längre sikt med mål att bygga långsiktiga kundrelationer och tillsammans med oss skapa fortsatt tillväxt och framgång. 

Om den vi söker: 
- Som vill kunna kombinera arbete och studier 
- Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor 
- Du är tävlingsinriktad, gärna med idrottsbakgrund 
- Du är driven, ansvarstagande och organiserad i ditt arbete.

Vi erbjuder dig: 

- en möjlighet att sälja en efterfrågad produkt 

- en möjlighet att bli en viktig del i ett ungt och växande företag. 

- en möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa 

- ett företag som präglas av entreprenörskap. 

- säljtävlingar med mycket attraktiva priser. 

- Möjligheten att välja bransch/sektor själv 

- Kort uppstartssträcka 

- Lite administration 

- Vidareutbildning/kompetensutveckling 

- Ett starkt rekryteringsteam 

- Interna karriärmöjligheter

Tycker du att det här låter som en rolig arbetsplats? Har du tidigare erfarenheter inom försäljning? Har du dessutom jobbat med B2B? Har du körkort? Perfekt! Då vill vi lära känna dig bättre. Skicka in en ansökan så bokar vi en tid som fungerar för oss båda. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Marcus Jonasson, Försäljningschef, på 073-940 45 40.


Mötesbokare Jobway
Stockholm  2020-01-06

Jobway är det Stockholmsbaserade rekryteringsföretaget som har valt att fokusera på den inledande delen av rekryteringsprocessen. Genom search & headhunting finner och attraherar vi kvalitetssäkrade kandidater för att sedan leverera dem till kund.

Mötesbokare

Jobway Scandinavian Internet Group är ett växande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Vi driver rekryteringsportalen Jobway och hjälper idag både företag och offentlig sektor med rekrytering via våra unika rekryteringstjänster.

Just nu söker vi ytterligare en vass mötesbokare på deltid till vårt härliga gäng. Som mötesbokare på innebär det att du kommer boka möten åt dom kundansvarig som sedan genomföra dessa. Du kommer boka in Jobways rekryteringstjänster till företag vi i dagsläget ännu inte har något samarbete med. Målsättningen för dig som mötesbokare är att bygga upp din egen pipe. Du ansvarar för exempelvis prospektering, mötesbokning, vilket ställer krav på att du har en god förmåga att kommunicera med olika typer av människor. Då vår rekryteringsmodell är attraktiv är den största andelen till att våra kunder återkommande, detta innebär att förtjänstmöjligheterna för dig som mötesbokare är mycket goda.

Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på längre sikt med mål att bygga långsiktiga kundrelationer och tillsammans med oss skapa fortsatt tillväxt och framgång. Om den vi söker: - Som vill kunna kombinera arbete och studier - Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor - Du är tävlingsinriktad, gärna med idrottsbakgrund - Du är driven, ansvarstagande och organiserad i ditt arbete. Vi erbjuder dig:

- en möjlighet att sälja en efterfrågad produkt

- en möjlighet att bli en viktig del i ett ungt och växande företag.

- en möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa

- ett företag som präglas av entreprenörskap.

- säljtävlingar med mycket attraktiva priser.

- Möjligheten att välja bransch/sektor själv

- Kort uppstartssträcka

- Lite administration

- Vidareutbildning/kompetensutveckling

- Ett starkt rekryteringsteam

- Interna karriärmöjligheter

Tycker du att det här låter som en rolig arbetsplats? Har du tidigare erfarenheter inom försäljning? Har du dessutom jobbat med B2B? Har du körkort? Perfekt! Då vill vi lära känna dig bättre. Skicka in en ansökan så bokar vi en tid som fungerar för oss båda. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Marcus Jonasson, Försäljningschef, på 073-940 45 40.


En dag som Kundansvarig
Stockholm  2020-04-17

Jobway är det Stockholmsbaserade rekryteringsföretaget som har valt att fokusera på den inledande delen av rekryteringsprocessen. Genom search & headhunting finner och attraherar vi kvalitetssäkrade kandidater för att sedan leverera dem till kund.

 

Kundansvarig

En dag på Jobway…

Du kliver ur hissen och går in på kontoret. Det är måndag morgon och klockan är 07:55. De flesta av dina kollegor är redan på plats och har samlats i köket för veckans gemensamma frukost. Idag är Ida frukostansvarig och hon har dukat upp en fantastisk buffé med nybakat bröd, nybryggt kaffe och tända ljus. Samtalsämnet vid bordet varierar allt ifrån helgens hockeymatcher till veckans utmaningar.

Frukosten är slut och det är dags att sätta igång veckan. Du börjar förbereda dig för dagens första kundmöte. Företaget som du ska besöka är marknadsledande med cirka 35 anställda, och du ska träffa VD:n. Denne berättar att de har ett brinnande rekryteringsbehov, ni diskuterar vilka svårigheter de har med rekrytering idag och du förklarar hur Jobway skulle kunna hjälpa dem med just detta. Ni kommer överens om att du ska skicka en offert och återkoppla under morgondagen.

Förmiddagen har flugit förbi och du känner dig ivrig att sätta igång ditt fortsatta arbete. Klockan är däremot redan 12:00 och det är dags för lunch. Idag väljer du att käka med Jenniefer, Anton och Pontus. Hornstull bjuder på ett brett urval av restauranger men just idag blir det Petters KÄK.

Lunchen är över och du är åter på din plats. Eftermiddagen har du planerat att ägna åt att boka möten till nästa vecka, och du har fyllt din pipe med spännande företag som har potentialen att bli bra och långsiktiga kunder. Du lyckas fånga intresset hos några av beslutsfattarna du kontaktar och lagom till rasten har du tre nya möten i kalendern.

Rasten är slut och du sätter dig ner vid datorn för att läsa det mail som inkommit. Det kommer från en av dina befintliga kunder som precis anställt en person tack vare ett förstklassigt rekryteringsarbete av Mikaela som har varit ansvarig rekryteringskonsult för uppdraget, och som nu vill ha hjälp med ännu en profil. Du ringer upp din kontaktperson och stämmer av det nya samarbetet, sedan plingar du i försäljningsklockan. Du får flera high-five’s och dessutom några extra tusenlappar på lönekontot. Du har en riktigt bra dag med ett hett genomfört möte, tre inbokade och dessutom en nöjd kund som väljer att anlita oss igen! Dagen är däremot inte slut. Nu är det dags för måndagens gemensamma innebandyträning i Liljeholmshallen. Imorgon har du garanterat träningsvärk.

Tycker du att det här låter som en rolig arbetsplats? Har du tidigare erfarenheter inom försäljning? Har du dessutom jobbat med business to business? Perfekt! Då vill vi lära känna dig bättre. Skicka in en ansökan så bokar vi en tid som fungerar för oss båda. Och om innebandy inte är något för dig så har vi garanterat andra aktiviteter som vi tror kan få dig på fall. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Pontus Högman, affärsområdeschef, på 073-681 26 27.