Jobway Försäljning & Marknad

Rekrytering & Headhunting
inom Försäljning & Marknad

Sök lediga jobb eller ta hjälp
av våra rekryterare inom Försäljning & Marknad.

Anlita Jobway Försäljning & Marknad
Pågående uppdrag
Bli headhuntad

Senast inkomna jobb

Heltidstjänst som fältsäljare i Stockholm
Stockholm  2021-04-02

Vi på Svenska Lumon expanderar och söker drivna distriktsäljare till region Stockholm. Lumon är ett globalt företag med lokal ankring som arbetar med inglasningar av balkonger, terrasser och fasader

Vi söker distriktsäljare till region Stockholm.
Som distriktsäljare hos oss förvaltar och ansvarar du för ett eget försäljningsområde. I ditt distrikt arbetar du självständigt för att nå nya kunder och för att stärka vår position på marknaden samt underhålla de samarbetsavtal som vi har med bostadsrättsföreningar. Du kommer mestadels att arbeta B2C mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Men även visst B2B arbete kan förekomma mot fastighetsbolag och kommunala bostadsbolag.

Du kommer att arbeta med Marknadsbearbetning (Utdelning av reklamblad, beställning av sms-kampanjer och telefonkontakt) Visningar, deltagande på mässor, kundbesök.
När du börjar som säljare hos oss på Lumon erbjuder vi dig en grundlig introduktion och produktutbildning. Denna utbildning kommer att ligga till grund för att du successivt kommer att kunna ta ett självständigt ansvar och utveckla försäljningen i ditt tilldelade distrikt. Under arbetsdagen kommer den största delen av din arbetstid att spenderas ute i distriktet.

Vi söker dig som är en socialt begåvad person med en stark förmåga att snabbt skapa förtroende och en nära kontakt med kunden. Med driv, entusiasm och vilja lyckas du leverera resultat och hela tiden utveckla dig själv och din försäljning. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och har tidigare erfarenhet av att arbeta i en organisation med tydliga mål och KPI:er.

Vi tror att du:

·      Gillar att arbeta under eget ansvar

·      Motiveras av att nå och överträffa uppsatta mål

·      Är flytande i svenska både när det gäller tal och skrift

·      Goda kunskaper i engelska, både muntligen och skriftligen

·      Innehar B-körkort

Vi erbjuder dig:

·      En utvecklande säljroll i ett starkt entreprenörsdrivet företag

·      Goda möjligheter till personlig- och karriärmässig utveckling

·      Flexibla arbetstider med möjlighet att arbeta delar av dagen hemifrån

·      Månadstävlingar med fina priser t.ex. utlandsresor, bonusar, presentkort och mycket mer.

·      Ett spännande och inspirerande arbete med möjlighet att aktivt påverka företagets utveckling tillsammans med dina kollegor.

·      Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi är därför mycket angelägna om varje individs utveckling. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

·      Fast grundlön med provision

·      Friskvårdbidrag

·      Tjänstebil eller bilersättning

Är du intresserad och vill veta mer om tjänsten? I denna rekrytering samarbetar företaget med rekryteringsbolaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Oscar Thiele, Skicka din ansökan till Oscar.Thiele@jobway.se, urval sker löpande. Samtliga ansökningar hanteras konfidentiellt. Välkommen med din ansökan!


Inköpare
Stockholm  2021-04-01

Vill du bli en del av ett företag som är på en tillväxtresa med en spännande utveckling framför sig? Trivs du även i en roll där du arbetar och utvecklas tillsammans med proffs inom branschen? Låter detta intressant och du dessutom innehar god erfarenhet från inköp inom dagligvaruhandel eller likvärdig bransch. Kan detta vara rätt möjlighet för dig. Läs vidare nedan och tveka inte att skicka in din ansökan snarast!

Information om Engelmanns:
Engelmanns Sweden AB väljer omsorgsfullt ut ostar efter smak och kvalitet från ett brett europeiskt utbud och presenterar dessa på den svenska marknaden. Deras verksamhet är beläget i Brunna, Kungsängen och för närvarande arbetar cirka 30 anställda fördelat på utesäljare, kontor och lager. Engelmanns har ett välfungerande samarbete över alla avdelningar och en tajt teamkänsla inom företaget.

I rollen som inköpare kommer du bland annat:

•        Besitta huvudansvar för inköpen på företaget.

•        Ha en daglig dialog och kontakt med leverantörer över hela världen i jakt på de bästa produkterna och råvarorna.

•        Planera och följa upp tidsplaner mot budget.

För att passa in i rollen som inköpare ser vi att du:

•        Besitter en relevant arbetslivserfarenhet från inköp inom färskvaror.

•        Ser nya möjligheter/lösningar hos våra leverantörer som kan gynna vår verksamhet.

•        Talar & skriver engelska obehindrat då global kontakt med leverantörer ingår i rollen.

•        God kunskap i Excel och resten av Office – paketet.

Engelmanns erbjuder dig: En roll som är självständig med helhetsansvar för inköpsavdelningen. Du kommer att få en variationsrik vardag och delta i häftiga projekt samt inspirationsresor. Engelmanns har en stor gemenskap och arbetar tätt mellan olika avdelningar för att förbättra processerna. Medarbetarna på Engelmanns tycker om att ha roligt på och efter arbetstid samt värderar att umgås utanför jobbet med diverse aktiviteter.

Låter detta som rätt möjlighet för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan med ditt CV!

I denna rekrytering samarbetar Engelmanns med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Oscar Thiele 073 - 58 11 804 eller Oscar.Thiele@Jobway.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.